Wednesday, February 24, 2010

Criza de treij' de ani

Din adolescenta mi-am jurat ca nu ma voi lasa afectata, ca restul lumii, de criza de treij' de ani. Cu toate astea, mi se intampla.

Sunt trista cand ma uit in oglinda si imi dau seama ca 30 de ani au trecut ca vantul si ca probabil si urmatorii 30 vor trece la fel. Mi-ar placea ca timpul sa treaca mai incet, ca traficul bucurestean sa nu mai fie infernal, ca ziua de munca sa fie mai scurta, ca timpul pentru familie sa fie de 3 ori mai mult si, nu in ultimul rand, sa am mai mult timp si pentru mine. Ma uit la femile de pe strada care sunt trecute de 40 si vreau ca timpul sa treaca incet. Imi place de mine asa cum sunt: fara riduri, cu fata de eterna studenta, fara "povara" anilor ce au trecut si fara "povara responsabilitatilor de femeie maritata, cu copii si rate la banca". Mi-a fost cam greu cand am schimbat gama de creme de fata cu o gama pentru ten matur....NU vreau sa ma maturizez! :)

No comments:

Post a Comment